Wednesday 14 September 2011

Salam Permulaan

Salam semua.  Dulu aku dan member aku pernah ada blog.  Pernah la meletup sekali blog kitorang. Sampai akhirnya atas sebab-sebab tertentu kitorang terpaksa tutup blog kitorang.  Biasa la,  kitorang takde back up besar.

Tujuan aku buat blog ni tak lain tak bukan nak luahkan pendapat/perasaan aku pasal situasi negara kita sekarang ni.  Lepas aku ngan member aku tu tutup blog kami dulu,  aku senyap je dan menjadi pembaca setia blog-blog politik/sosial yang ada kat internet ni.  Apa-apa isu aku dok tahan diri dan akhirnya jadi topik perbincangan kedai kopi aku dan kawan aku.

Tapi lama-lama rasa tak best kalo aku x join perbincangan dalam dunia internet ni.

Aku inform awal-awal, aku pro-kerajaan.  Walaubagaimanapun,  tak semua perangai kerajaan aku setuju.  So sape nak kutuk, kutuklah.  Ada aku peduli??

Aku memang benci Anwar Ibrahim, PAS songsang dan jugak DAP! Tu pendirian aku!

Rosmah aku ada sikit sakit mata, tapi aku tetap support laki Rosmah,  Dato Seri Najib Tun Razak.

Khairy Jamaluddin?? Aku memang tak suka.

So rajin-rajinlah datang jengah blog aku ni ye!

No comments:

Post a Comment